PAESE FAR BAZI

- -Paese Far Bazı cloud10beauty.com siparişimde aldığım bir baz. Markayı ilk defa kullandım. Sitede gezerken görüp, deneyeyim diye sepete attım.Mini mini bir kavanoz çıktı kutusundan. İki gündür kullanıyorum.Dün farla deneme yapmıştım. Bugün de göz kalemiyle test ettim.


  • Parlak siyah bir kavanozu var.
  • Baz 5 ml. ve fiyatı  6.95  Euro
  • Leylak-ten rengi gibi bir rengi var. Ama göz kapağında renk vermiyor sadece pürüzsüz bir görünüm yaratıyor. 


  • Farın rengini belirginleştiriyor.
  • Kalıcılığı iyi. 4 saatin sonunda eve geldiğimde farım hala yerinde duruyordu ve toplanma yoktu.Göz kalemimde 5 saatin sonunda hala yerli yerindeydi.
  • Kokusuz. Gözlerimde herhangi bir rahatsızlık yaratmadı.
  • Maalesef proplyparaben içeriyor ama listede en sonda yer alıyor.Urban Decay de daha fazla paraben çeşidi olduğunu hatırlıyorum. Bu bazın içeriği ona göre daha sade.




Nude-tude paletten Stubborn rengini kolumda uyguladım.Üstte far bazı uygulamadan uyguladım iki kat, altta ise Paese far bazıyla uyguladım. Sonuç ortada. Far bazıyla daha çok ortaya çıkmış pembe renk.

Fiyat -performans olarak gayet başarılı buldum. Küçücük bir kavanoz olmasına rağmen uzun süre kullanırım gibi görünüyor.

cloud10beauty.com'dan alışveriş yaparsanız ve far bazı ihtiyacınız varsa aklınızda olsun derim :)

seregonsworld@gmail.com






4 yorum:

  1. Güle güle kullan :)
    far sürdüğümde göz kapak çizgisinde bazen toplanıyorya ay o görüntüye sinir oluyorumyaa :(

    YanıtlaSil
  2. Benim uzun yıllar far kullanmamamın sebebidir o toplanma Gülşenciğim:) Neyse ki artık çeşit çeşit far bazı bulabiliyoruz:)

    YanıtlaSil
  3. Bu far bazını merak ediyorum gerçekten, bir sonraki sefer ben de almayı istiyorum :)) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) at sepete:) güzel bir far bazı ben iki gündür kullanıyorum ama performansını beğendim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...