CAUDALIE YÜZ VE GÖZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

- -

Caudalie Makyaj Temizleme Suyunu şurada bahsettiğim dermoeczanem alışverişimde almıştım. İçeriğinde limon çiçeği,portakal çiçeği,karpuz,kimyon,nane yaprağı esansı içerdiğini duyduğumdan beri denemek istiyordum. Neredeyse bitirmek üzereyim:) Kokusu çok hoş:)





Aslında sadece göz makyajımı temizlemek için almıştım. Çünkü Bioderma H2O ile gözlerimi temizlemeyi sevmiyorum. Hem durulama gerektiriyor hem iyi temizlemiyor.Sağlıklı bir yorum yapabilmek için bir süredir göz ve yüz makyajımı bu ürünle çıkartıyorum.
  • Makyaj temizleme konusunda gayet başarılı buldum. Lancome Doll Eyes maskarayı gayet güzel ve kolay temizleyebiliyor.Siyahlık bile bırakmıyor.
  • Biliyorsunuz gözlerim alerjik, ama hiç yanma,kızarma  filan yapmadı. Hassas gözler için uygun. Tabii ben suya  dayanıklı ürünler kullanmıyorum.
  • Yüz makyajını da gayet güzel temizliyor. Aynı zamanda tonik olarak da kullanılabilecek bir ürün.
  • Kokusu çok hafif bir çiçek kokusu gibi .Ben sevdim.
  • En güzel tarafı yüz,göz ve dudak makyajını temizledikten sonra durulama gerektirmemesi. Ben üşeniyorum durulamaya:) Durulamadan kullanılabildiği için ayrıca sevdim:)
  • Paraben,feniksetanol,alkol,renklendirici ve mineral yağ içermiyor:) PEG var ama o kadar olur deyip geçiyorum:))
  • Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var.
  • 100 ml. ,dermoeczanem.com fiyatı 22 TL. 


Sevdiğim 3 tane göz makyaj temizleyici bulmuş oldum son olarak bu ürünle birlikte:) Dönüşümlü olarak Nuxe,Topicrem ve Caudalie kullanmayı düşünüyorum.

Siz makyajınızı hangi suyla temizliyorsunuz?

3 yorum:

  1. Güle üle kullan Seregon'um.Ben H2O kullanıyorum ama bunu da merak ettim şimdi.İçeriğindeki, esanslar kulağa çok hoş geliyor.Aynısının temizleme jeli de var mı acaba?

    YanıtlaSil
  2. Bu markayı hiç denemedim birkaç ürününü merak ediyorum:) şans verme zamanım geldi:)

    YanıtlaSil
  3. Ben yüz temizleme köpüğünü ve temizleme sütüyle toniğini de kullanıyorum şeker onları da yazacağım ama jeli var mı hiç bakmamıştım:)Hatta hemen bakayım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...