SEPHORA - NARS ALIŞVERİŞİM

- -

Geçen hafta Givenchy' den kırmızı bir ruj almak için Sephora'ya gittim. Givenchy kırmızı ruj yerine Nars kalem rujları ,göz kalemini ve Clarins şarap rengi ruju alıp çıktım:))))



Bumble and Bumble şampuan ve saç kremi testerları. Chanel krem numunesi ve Bulgari Omnia parfüm numuneleri alışverişim yanında poşetten çıktılar.


Nars Cruella bordo alt tonlu mat bir kırmızı ruj. Geçen yılda kullanmıştım sonra kaybettim. Bende yenisini aldım:)

Nars Sex Machine mat gül kurusu rengi ruj ise Nars makyajımı yapan Ali Bora Bey'in makyajımda kullandığı ve benim bayıldığım bir ruj. Son bir haftadır başka ruj kullanmadım:)

Nars Long Wear Eyeliner Abbey Road Turkuaz Göz Kalemi ise yine Ali Bora Bey'in göz makyajımda kullandığı benim önce tereddütle yaklaştığım bir renkti. Ama sonuç o kadar güzeldi ki onu da aldım ve bütün bir hafta aynı kalemi kullandım:)

Clarins Rouge Eclat 07 Red Wine Ruj ise benim yaz başında beğendiğim ama sonbahara uygun bulduğum için almadığım bir renkti.Hazır sonbahar gelmişken onu da aldım:)



Uzun zamandır Nars standına uğramıyordum keyifli bir alışveriş oldu:)

Ali Bora Bey'in yaptığı makyajı çok beğendiğim için makyajımda kullandığı tüm ürünleri de almaya karar verdim:)

Siz de sonbahar renklerine yöneldiniz mi?

seregonsworld@gmail.com

8 yorum:

  1. Cruella benim de favorim ama dudağı çok kurutuyor maalesef güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan, Cruellanın rengi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsinin renklerine bayıldımm bayıldımm :) chanelin kremide iyi olmuş ilk defa gördüm :) iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  4. bana bikaç tane ruj bıraksaydın şekerim:)))) clarins'in yazısını enn kısa zamanda bekliyorum. hepiciğini güzel günlerde kullan;) bi de kahve olsa iyi giderdi şimdi:)))

    YanıtlaSil
  5. Yne çok zevklisin Selinim güle güle kullan , yazılarını hevsle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. o kalem rujlara deli oluyorum ama çok pahalı yahu. o yüzden sephora'ya her gittiğimde birini sürüp çıkıyorum. çok da kalıcılar, lanet olsun :))

    YanıtlaSil
  7. Kumralkız,audrey, sevda s. teşekkür ederim:)

    jelibon, renklere bende bayıldım:) Teşekkür ederim.

    Selin'cim bekledim seni ama gelmedin:)) Ne yapayım aldım rujları bende:P

    Kermit'im canımsın.İnşallah ilk boş olduğumda fotoğraflayacağım:)

    Eda'm teşekkür ederim. Gerçekten sonbahar geldi:( Gerçi ben Eylül-Ekim'i çok severim:)

    Akmayan Göz Kalemi, evet biraz daha ucuz olsa süper olacak:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...