SEVGİLİ EDA'NIN HEDİYELERİ :)

- -

Sevgili Eda'nın (Mamontenka) bana gönderdiği bu güzel kutuyu alabilmek için oldukça efor sarfettik:))) Eda'm kutuyu yolladı, bana kutunun geldiği haberi tatildeyken geldi ama ben döndüğümde kargoyu bir türlü bulamadı PTT Kargo:( Gel-git nerede derken kutu Eda'ya geri iade oldu:))) Sonra Eda'cım bana tekrar yolladı.





Kutuyu açınca şaşırdım haliyle,Eda ağzına kadar doldurmuştu kutuyu:)



Çikolatayı çok sevdiğimi bildiği için Sephora'nın vücut scrubını eklemiş ki ben bunun kokusuna ayılıp bayılıyorum:)))

Watsons vücut losyonunu daha önce denememiştim. Sıraya koydum.


Bu minik sevimli şişelerde Herbalife scrub ve krem numunesi hazırlamış düşünceli arkadaşım.

Kavanozda da Soap&Glory'nin vücut kremi var.



Sabun sevdiğimi bilen Eda'cım Otacı Lavanta sabun yavrusunu da atıvermiş kutuya:)


Essence Floral Grunge serisinden mini gloss set ve RVL pembe gloss.

Essence glosslar çok şirinler. Sanırım kullanmaya kıyamayacağım:)


Eda sanki biliyormuş gibi benim sürekli çatır çutur yediğim Çıtır Elmanın paketinden de eklemiş.

Wellness Beauty Kakao& Jojoba banyo tuzunu denemek için sabırsızlanıyorum.


İşte kutunun en can alıcı kısmı: Rengarenk Saç Tebeşirleri!!!

Sarı-kırmızı-turuncu-yeşil- mavi-mor hepsini birden saçlarıma sürüp gökkuşağı renklerinde Beyoğlu'nda gezmek istiyorum:))))))))))

Eda'ya buradan da çok teşekkür ediyorum.Blogun bana getirdiği en güzel insanlardansın,iyi tanışmışız:)

seregonsworld@gmail.com

6 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim Eda'cım:) severek, keyifle kullanacağım şeyler seçmişsin:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel görünüyorlar :) Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
  3. Saç tebeşirlerinin yazısını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan hediyeler çok güzel:)

    YanıtlaSil
  5. Alice,Bengü,cangz teşekkür ederim:) Kullandıkça yorumlayacağım hepsini:)

    YanıtlaSil
  6. Böyle arkadaşların oması harika bir duygu olsa grek çok şanslısın canım ;)güle güle kullan hepside harika şeyler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...