L'ACTION MEDIATIC LABS GÖZ ÇEVRESİ İÇİN MASKE

- -

Gratis alışverişimde denemek için aldığım bu maske beni gerçekten şaşırttı ve adını alınacaklar listemin ilk sırasına yazdırdı :)

Göz çevresine uygulanan bu maske 6 parçadan oluşuyor ve 3 hafta boyunca birer kez uygulanıyor.

Göz altına yerleştirmeye uygun şekilde hazırlanmış maskelerin koruyucu filmini çıkardıktan sonra temiz ve kuru göz altına yapıştırıyoruz. 20-25 dk beklettikten sonra çıkarıp göz çevresini soğuk suyla yıkıyoruz.

Sonuç ; nemli ve dinlenmiş göz çevresi:)

Gözaltı torbaları ve halkalarına da etki ettiği maskenin iddiaları arasında.



A Vitamini, E Vitamini , ginseng ve hyalunoric asit içeren maske antioksidan etkili ve canlandırıcı bir etkiye sahip.

Gerçekten yumuşak ve nemli bir göz çevresi sağlıyor.


Uygulaması çok kolay. Ben sıkılmadan 25 dk. bekleyebildiğime göre herkes bekler diye düşünüyorum:))

3 ay kullanım ömrü var.

Fiyatı 8.5 TL. 

Uygun fiyatlı ve güzel etkili bir maske.


İçerik listesi de beni pek rahatsız etmedi. Methylparaben ve Disodium Edta dışında iyi görünüyor.

Son olarak L'action marka ürünleri Gratis'ten alabilirsiniz:)

seregonsworld@gmail.com

3 yorum:

  1. Bunu merak ediyordum :) Şu an almaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
  2. Keşfeder hiç durmaz :)))
    Bunu sepete atıp hep vazgeçtim bundan bu sefer şans vericem :)
    Mail attım ki bu arada sana :)

    YanıtlaSil
  3. Yasemin , umarım sende memnun kalırsın:) güle güle kullan :)

    Kermit'im cevapladım maili:) maskeyi dene bence:) Blogun adını Seregon Alemlerde olarak değiştirmeye karar verdim:P :))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...