SON GÜNLERDE SEVEREK KULLANDIKLARIM - 12

- -

Yine geldik en sevdiğim yazı dizisine:) Rengarenk ürünlerle sanırım benim blogda yazmayı en çok sevdiğim yazılar Son Günlerde Severek Kullandıklarım yazıları:)

Önce toplu bakış atalım:)




Son günlerin favori kutusu içinde neler varmış bakalım.




Bulabilmek için İnci'yi Belçika seferine yolladığım ve tüm parfümerileri gezdirdiğim Lancome In Love Pomettes D'amour pembe allık son günlerde yine elimden düşmez oldu:) Yazısı için tık tık

PF Happy Booster Rose Allık son haftalarda sık sık kullandığım bir diğer pembe allıktı.

Hatta şöyle bir düşünüyorum da son günlerde kendimi pembelere bürümüşüm:))))




Bourjois Shine Edition Oh My Doll Ruj çantamdan çıkmıyor.Pembe tonuna bayılıyorum.

Bourjois Color Boost Peach on the Beach  Kalem Ruj pratikliğiyle sık sık kullandığım rujlardandı.




Jane Iredale Kirpik Bazı genel olarak sık kullandıklarımdan. Maskaranın performansını arttırıyor.Yazısı için tık tık

Jane Iredale Navy Maskara, rengine bayıldığım ama fırçasını sevmediğim bir maskara. Farklı bir fırçayla kullanıyorum. Rengi çok güzel. Yazısı için tık tık

Essence Stay All Day Krem Far Pink For Fairies genelde çoğu deneyenin sevmediği benimse sevdiğim bir far. Benim kullandığım farın yapısında ne bir bozukluk var ne de dağıtmakta sorun yaşıyorum.Kalıcılığı da gayet başarılı.

Dior Twinset 840 Pembe Far bir tarafı kalem şeklinde far, diğer tarafı ise toz şeklinde ve uygulaması çok kolay. Çantada taşımak için çok ideal. Bu bana sevgili İnci'nin hediyesi:) Baz olarak açık bir renk uyguladıktan sonra bununla gölge yapıp dağıtıyorum ve güzelce karıştırıyorum.Severek kullanıyorum:)




Son günlerin sık kullanılan ojeleri haliyle İnci'nin  aldığı bu üç minik şeker şişede yer alan Bourjois ojelerdi.
Bourjois bu ojeleri 150. yılına özel hazırlamış ve her yıl en çok satan rengi yılıyla birlikte bu minik şişelere taşımış. Ortadaki şahane pembe favorim oldu:) Yapısı diğerlerinden daha güzel ve hatasız uygulanıyor.


Loccitane Cherry Princess El kremi hafif yapısı ve yeterli nemlendirmesiyle çantamdan çıkmayanlardan. Kokusuna bayılıyorum.

Caudalie Beauty Elixir ferahlatan formülüyle yaz aylarının favorisi oldu. Nemlendirmesi de cabası. Kokusuyla ferahlığıyla çok başarılı. Herkese benden tavsiye:)



Yaz-kış çantamdan çıkmayan ancak son günlerdeki koşturmacamda beni yarı yolda bırakmayan Cettua yağ emici mendiller son günlerde sık sık kurtarıcım oldular:)

Son günlerde severek kullandıklarım böyleydi. Aralarında ortk kullandığımız ürün var mı?

seregonsworld@gmail.com

7 yorum:

  1. Allıklara bayıldım:)Bourjois Peach on the Beach'i ben de çok istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsine bayildim cnm. Bende essence nin o krem farina bayiliyorum o renginde sorun yaşamadım ama mor renginde yaşamıştım maalesef

    YanıtlaSil
  3. Allıkların şekerliği ♡

    YanıtlaSil
  4. Kozmetik Turu , Peach On The Beach çok tatlı bir renk gerçekten yakında yazısı blogda olacak:)

    Makyajlı kareler, ben başka rengini denemedim sadece bunu almıştım geçen kış:)

    Ebru, allıklar özellikle ilgi alanımda:) En sevdiğim makyaj malzemesi:))

    YanıtlaSil
  5. Gözüm gönlüm açıldı :) Bourjoisin kalrm ruju olduğundan habersizdim. Caudalie güzellik iksirini merak etmeye başladım. Ayrıca seni mimledim canım, eğer yapmak istersen bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba oh my doll ruj Türkiye de var mi rengine bayildimmmm:-)

    YanıtlaSil
  7. Renkli masallar teşekkür ederim:) Hemen bakıyorum:)

    Adsız, maalesef Shine Edition serisi henüz Türkiye'ye gelmedi:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...