SKINCODE DAILY DEFENSE&RECOVERY SPF 30 YÜZ İÇİN NEMLENDİRİCİ KREM

- -

Skincode benim cilt bakımımda sık sık kullandığım bir marka. Göz, yüz, vücut kremi, maske ve güneş koruyucularından temizleme sütüne kadar kullandım. Genel olarak içerikleri de fena değil.

Yazının konuğu yüz için nemlendirici krem ise diğer ürünlerine göre daha kötü bir içekte. Propilen Glikol ve benzeri şeyler var. Ancak paraben ve mineral yağ içermiyor. Bence mineral yağ içermemesi parabenden daha önemli.




Krem hava pompalı bir cam şişe ambalajda ve çok sağlam.

İhtiyaca göre 1-2 pompa tüm yüze ve boyuna yeterli geliyor.

Krem ekmek mayası içerdiği için (hemen hemen tüm skincode ürünlerinde var ) ilk sıkıldığında biraz pütürlü gibi. Ama hemen dağılıyor ve uygularken bir pürüz bırakmıyor. 

Sürer sürmez inci parlaklığında aydınlık bir cilt sağlıyor. Sağladığı görüntüyü seviyorum.



Spf 30 güneş korumasına  Sahip olması kremi tercih etmemdeki en büyük sebep. Çünkü hem koruyucu hem nemlendiriciyi ayrı ayrı sürmek yaz günlerinde çok fazla geliyor. Böyle iki işi bir arada gören kremleri seviyorum:)

Nemlermesi karma ve normal ciltler için yeterli ve etkili. 

Kokusu biraz enteresan. Nasıl tanımlasam pek bilemedim:) Ağır bir koku değil, pek öyle rahatsız edici bir koku da değil. Hatta sürdükten sonra kalmıyor ama Gm - glukan yani ekmek mayasından kaynaklı olduğunu düşündüğüm hafif enteresan bir kokusu var.


Yakında bitecek olan bu kremi en azından gelecek yaza kadar tekrar almayacağım. Çünkü gereksiz bir fiyata sahip. 

165 TL. 

Bu fiyat bence bu krem için biraz fazla:) 

Siz hem nemlendirme hem koruma özelliğine sahip kremleri seviyor musunuz?

seregonsworld@gmail.com

2 yorum:

  1. skincode ürünlerinin çoğunu kullandım ve hiçbirinden memnun kalmadım kötü değiller ama çok fazla birşeyde değiştirmiyorlar bir dönem tatkık olduğum markayı şimdi sayende hatırladım:)

    YanıtlaSil
  2. Eda'm fiyatı gereksiz. Bence o fiyata daha iyisi alınabiliyorken bunu almaya gerek yok. Spf 30 +nemlendirme diye almistim zaten.güzel ama fiyatini hiç beğenmedim:)

    Özgecim, ben genel olarak kremlerde müthiş etkiler beklemiyorum ama içeriği nemlendirmesi ve koruyucu özelliği olmasına dikkat etmeye calisiyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...