BOURJOIS COLOR BOOST 04 PEACH ON THE BEACH KALEM RUJ

- -

Bu benim kaçıncı kalem rujum bilmiyorum:) Ama bu ambalajda ruj ve lip balmları çok seviyorum. Bourjois kalem rujları çıktığından beri istiyordum ama bir türlü Türkiye'ye gelemediler. Ben de Belçika'ya giden arkadaşımdan bulursa getirmesini istemiştim. İstediğim iki rengi de bulup almış canım benim:)

Bugün ilk olarak 04 numara Peach On The Beach rengini mercek altına alacağız:)




Rujun rengiyle aynı dış renge sahip çevirmeli bir ambalajı var. Kalemtraşla uğraşmaya gerek olmaması bence artı bir özellik.

Rujun alt tarafında görülen metal kısım çevrilerek istediğimiz kadar ruj çıkmasını sağlıyoruz.



Bourjois bu rujları waterproof olarak tanımlamış. Ben o kadar kalıcı olduklarını düşünmüyorum ama bir şeyler içtikten sonra bile dudağımdaki renk yine de kendini belli ediyor.

Spf 15 güneş koruması içeriyor ki bence bu çok önemli bir artı.Koruyucu dudak ürünlerini seviyorum. Bir taşla iki kuş vurmuş oluyorum:)

10 saat nemlendirme özelliği olduğundan bahsedilmiş. Gerçekten nemlendirme oranı çok yüksek. Dudakları yumuşacık yapıyor.



Renk tam bir pembe şeftali :) Şeftali renginde bir allıkla çok taze bir görünüm elde etmek mümkün.

Çok hafif bir kokusu var ama ben yine de olmamasını tercih ederim:)

Chubby Sticklerden daha yoğun renk veriyor. Ama sonuç daha gloss görünümlü oluyor.

Loreal Kalem rujlar gibi ışıltı parıltı içermiyor ki bu benim tercihim zaten.



2.75 gr. ve  fiyatı 11 EURO

18 ay kullanım ömrü var.

Elimde bir de portakal rengi var yakında onu da yazacağım.Ama itiraf etmeliyim, bütün renklerini almak istiyorum. Ben beğendim. Size de tavsiye ederim:)

Sevgiler:)

seregonsworld@gmail.com

7 yorum:

  1. Hiç kalem ruj kullanmadm ama merak ediyorum ,rengi çok hoş gorunuor gule gule kullan canım :)
    Bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  2. kalem rujlara taktım bu ara ama bu tr de yok herhalde daha ..

    YanıtlaSil
  3. Kalem rujlara bayılıyorum bende bu ara. Çok hoşmuş rengi, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Merve teşekkür ederim:)Seni takibe almıştım zaten hatırlarsan.

    Audrey, kalem rujlara bende takıntılıyım:) maalesef henüz Bourjois standlarında yer almadılar:(

    Makyaj kelebeği, teşekkür ederim canm:) Bende Revlon kalem rujları merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  5. çatlat beni burda emi:/ kötüsünnnn ben de istiyorummmm:/

    YanıtlaSil
  6. Rengi harika görünüyor, güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
  7. Clinique gibi değil mi? Rengi çok güzelmiş bu arada..:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...