DIOR SKIN NUDE TAN BB KREM- 001

- -

Dior'un 2013 yazı için hazırladığı Bird Of Paradise Koleksiyonundan bir BB Krem bugünkü yazımın konuğu olacak.






Ambalajın renginden de anlaşılacağı üzere bu BB Krem bronzlaşmış ciltler için özel olarak hazırlanmış.
Yani cilt rengini bronz tonda eşitliyor. İki ton hazırlamışlar 001 ve 002 numara. 002 daha koyu bir renk verdiği için 001 numara tercih sebebi:)


Öncelikle ambalaja bakalım:) 
Bronz renkli ince uzun tüp bence hoş ve zarif görünüyor.
Pompalı başlık bu tarz ürünlerde favorim.Ürün miktarında kontrol sağlıyor,akma bulaşma yapmıyor.


Kremin kıvamı çok sıvı değil, yani Garnier BB gibi akışkan bir durumu yok. Kıvamı çok koyu olmadığı için bence yumuşak bir uygulama sağlıyor.Kremsi yapısını ben beğendim.

Kapatıcılığı az ama bronz tonda cilt tonunu eşitlemesi çok güzel ve doğal.
Hafifçe ve sağlıklı bronzlaşmış görünüm sağlıyor.

Nemlendirmesi bana yeterli geldi. Ancak kuru ciltler altına nemlendirici uygulayabilirler.Yağlı ciltler ise üzerine hafif bir pudra dokunuşuyla daha rahat edebilirler.


SPF 15 güneş koruması içeriyor.Yaz için az gelebilir. Ben altına 30 faktör Murad koruyucu sürüyorum.



Paraben içermiyor fakat bir çeşit paraben olan feniksetanol içeriyor. 
Ayrıca dimethicone ve alkol içeriyor.

Kullandığım süre içerisinde bende alerji ya da sivilce gibi bir soruna yol açmadı.

30 ml. tüp 99 TL.

Benim beğendiğim bir BB Krem oldu. Hatta bronzluğumun açıldığı şu günlerde istersem hafif ve doğal bir bronzluk sağlayabilmek çok güzel.

Siz bronz BB Krem denediniz mi?


1 yorum:

  1. Şaşırdım desem:))) o zaman seni hemen bblerle ve cclerle tanıştırıyoruz Eda'm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...