TOPICREM GÜL SUYU ÖZLÜ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

- -

Topicrem Gül Suyu Özlü Makyaj Temizleme Suyu benim misel solüsyon merakımın bana keşfettirdiği bir temizleme suyu. Markayı daha önce kullanmamıştım. İlk kullandığım ürünü bu temizleme suyu oldu ve markaya karşı bir sempati geliştirdiğimi söyleyebilirim:)





 Bioderma H2O ile gözlerimi temizlemeyi sevmediğimi biliyorsunuz.Hem durulama gerektiriyor hem iyi temizlemiyor.

  • Makyaj temizleme konusunda bence başarılı , suya dayanıklı olmayan maskarayı güzel temizliyor.
  • Gözlerim alerjik, ama  yanma,kızarma, kaşıntı yapmadı. Hassas gözlerin kullanımına uygun hazırlanmış.
  • Kontak lens kullananlar için uygun.
  • Yüz makyajını çok güzel temizliyor.
  • Tonik olarak da kullandım ve bu amaçla da kullanmak mümkün.



  • Gül özlü olduğu için haliyle hafif bir gül kokusu var. Ben beğendiğim. Hafif ve hoş kokuyor. Yapay bir koku değil. İnsanın içini baymıyor.
  • Durulama gerektirmeyen bir su. Benim bu tarz ürünlerde en sevdiğim özellik bu çünkü gözümü önce sil sonra durula filan sevmiyorum.
  • Paraben,feniksetanol,alkol,renklendirici ve mineral yağ içermiyor:) Yine  PEG var ama diğerlerinin yokluğu onu kabul edilebilir kılıyor:)
  • Açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var.
  • 100 ml. ve 200 ml boylarda satılıyor ,dermoeczanem.com fiyatı indirimlerle 18-24  TL. arası değişiyor. 



Genel olarak benim sevdiğim ve kullanmaya başladıktan sonra hızla tükettiğim bir ürün oldu. Tekrar almayı düşünüyorum.

Topicrem ürünlerini denediniz mi? Seviyor musunuz?

seregonsworld@gmail.com

3 yorum:

  1. bu ürünü ilk kez sende gördüm ilk fırsatta deniycem. Çnkü bioderma h2o için aynı sorunlardan müzdaripim bnde..

    YanıtlaSil
  2. Umarım memnun kalırsın:)

    YanıtlaSil
  3. Topicremin intim temizleyici jeli de oldukça başarılı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...