ERBORIAN CC KREM

- -

Son günlerde blogda BB kremlere yer verince haftanın sonuna doğru da CC kremlerden denediğim ilk CC olan Erborian CC Kreme göz atalım istedim. Aslında Nisan ayında ilk denediğim CC krem buydu. İlk zamanlar gayet güzel kullandım. Ama Innisfree CC Kremi aldıktan sonra nedense o varken buna elimi sürmez oldum:) Dün yine Erborian'ı kulanınca da bugün yazısını yazayım dedim:)


Erborian da Innisfree gibi Kore markası . Kore-Fransa ortak yapımı:)

İnce uzun tüpte hazırlanmış bir ambalajı var ve tüpün ağzı ince olduğu için istediğim kadar krem çıkmasını sağlayabiliyorum.

Erborian CC krem de bir çok gerçek CC gibi beyaz renkte bir krem. Kremi sürdükçe içinde yer alan partiküller patlıyor ve krem ten rengi oluyor. Cildinize yayıp yedirince de ten rengini alıp ton farklılıklarını ortadan kaldırıyor.

Erborian,  Innisfree CC Kremin aksine cildi daha koyu bir tonda eşitliyor. Yani Erborian biraz bronz görünüm sağlarken Innisfree açık bej rengi tonda eşitlik sağlıyor.

Yazın kullanmak için çok ideal. Çünkü hem bronz renkte eşitleniyor cilt, hem de Spf 45 güneş koruması içeriyor.


İçerik olarak bakarsak Erborian, Innisfree kadar temiz değil. Ama kullanımı güzel.

Cildimi yağlandırmadı ve sivilceye neden olmadı. Herhangi alerjik bir problem yaşamadım. 

Kapatıcılığı az.Hafif kusurları örtüyor.Cilt tonunu eşitlemesi başarılı.




Aydınlatıcı etkiye sahip ve içeriğinde Ginseng bulunuyor.

Nemlendirmesi karma ciltler için yeterli. 

Kuru ciltler üzerine BB krem ya da altına normal nemlendiricilerini uygulayabilirler.

Makyaj altına uygulamak için çok uygun. Hatta tek başına kullanmak bence yeterli:)



Sadece Sephora'da satılıyor.

15 ml ve 45 ml. ambalajlarda satışa sunulmuş.

15 ml fiyatı 55 TL.
45 ML. fiyatı 125 TL. 

15 ml. olan boyunu tavsiye ederim. Çünkü çok az miktarda krem tüm yüze yetiyor ve uzun süre kullanılıyor.

Erborian markasının BB Krem ve BB Göz Kremi de bulunuyor.

Erborian BB Krem yazım için tık tık 
Innisfree CC Krem yazım için tık tık 

Siz CC Krem kullanıyor musunuz?
Öneriniz var mı?

seregonsworld@gmail.com

2 yorum:

  1. Kokusu disinda ben de seviyorum bu cc kremi seregoncum :)

    YanıtlaSil
  2. Eda'cım denemeden duramıyorum Uzak Doğuya ait kremleri:)))

    Onur'cum , evet koku olmaması tercihim bu tarz kremlerde ama kalıcı değil neyse ki:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...