VICHY DERCOS SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI SERUM

- -

Zaman zaman hepimiz saç dökülme problemi yaşıyoruz. Kimi zaman stresten kimi zaman mevsim değişikliğinden etkilenen saçlarımız dökülmeye başladığında hemen panikliyoruz. Acaba ne kullansam, ne yapsam diye düşünmeye başlıyoruz.

Ben saçlarım dökülmediği zamanlarda da (dönem dönem bakım olarak  haftada 1 tane )  saçlarıma bakım olarak dökülme önleyici serumlardan uyguluyorum. Böyle zamanlarda tercihim Kerastase veya Loreal Aminexil Ampuller oluyor.

Ama mevsim dönümlerinde dökülme sorunu yaşıyorsam hemen Vichy Aminexil Pro ampullere sarılıyorum:))) 




Vichy Ampuller genelde şampuanıyla birlikte set olarak bulunabiliyor. 

Kutu içerisinde 18 adet serum var. Serumları saç dökülmesinin yoğunluğuna bağlı olarak her gün ya da birer gün arayla uygulamak gerekiyor.Haftada en az üç serum kullanarak etkisini gözlemlemek mümkün.

Banyodan sonra uygulamak en iyisi bence.

Ben birer gün arayla uyguluyorum.




Vichy patentli formülündeki SP94 ile saç telinin güçlenmesini ,içeriğindeki Arginine ve B6 vitaminiyle saçın güzelliğini arttırmayı ve Aminexil ile saç kökünü güçlendirerek dökülmeyi önlemeyi vaad ediyor.

Saçlardaki problem genetik ya da çeşitli hastalıklara bağlı ise serumları kullanmadan önce doktora başvurmak ve önce saç dökülmesine sebebiyet veren sorunu ortadan kaldırmak gerektiğini unutmayın. Yoksa kullandığınız serumlar probleminizi çözmeyecektir.




Kutu içerisinden serumlarla birlikte uygulama başlığı çıkıyor.

Kullanımı kolay ve steril.

Uygulama başlığını şişenin üzerine getirip sabitlenene kadar çevirmek gerekiyor.Sabitlendikten sonra saç diplerine damla damla saçları ayırarak uygulayıp,masaj yapmak gerekiyor. Durulama yapılmıyor.

Serumlar yağ, paraben ,renklendirici ve koruyucu madde içermiyor.

Yapış yapış değil  su kıvamında bir serum. 

Hoş bir kokusu var.

Çabucak emilip kuruyor.

Fiyat aralığı enteresan bir ürün. Eczaneden alırsanız fiyatı105-120 TL. arasında değişiyor.
Online eczanelerden alırsanız 85-115 fiyat aralığında oynuyor:)

Ben dermoeczanem.com 'dan 88 TL.'ye almıştım.

Siz hangi dökülme karşıtı serumu denediniz?

2 yorum:

  1. Henüz hiç serum kullanmadım ama yakında ben de kullanabilirim, çünkü tam da saç dökülme mevsimine girdim. Bu serum aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Mevsimsel dökülme bile beni huzursuz ediyor Sevda:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...